Taggad för träning

2012-03-23 @ 10:46:20 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Ikväll är det dags för hoppspecialen och jag är verkligen jättetaggad. Ska bli roligt att hoppa lite igen, på antingen Kuhs eller Sune. Eftersom jag ska tävla Kuhs på söndag så kanske jag ska ha honom men jag vet faktiskt inte. Vi får se när jag kommer dit!

Ska bli jätteroligt att hoppa verkligen, och hoppas på att få hoppa lite bana idag. Om jag har Sune så får vi hoppas att han är på hopphumör, men det är nog ingen fara. Han är alltid värst när det är kallt på vintern. Då vet jag inte riktigt vad det är med honom men när det är varmare känns han mer avslappnad.

image description

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket söt häst :)

2012-03-23 @ 19:06:54
URL: http://hennesliviordochmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback