Segt internet

2012-03-18 @ 14:49:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Mitt internet har inte fungerat på topp sedan jag köpte denna datorn men nu är det värre en vanligt. Tar ett par minuter att logga in för att skriva ett inlägg men det är det värt. Ska försöka uppdatera så gott det går men ni kanske förstår att det inte är så lockande när man måste vänta så pass länge. Borde nog rensa datorn lite och se vad som kan vara felet.

Någon annan som har problem med sitt internet?

image description

Kommentarer
Postat av: Josefine

SV; Tack :D



Mitt internet hemma är kanon <333 dock får jag krupp på blogg.se appen när jag ska blogga från mobilen, får klicka hundra gånger gånger på oublicera innan det lyckas -.-

2012-03-18 @ 16:50:47
URL: http://fantasias.blogg.se/
Postat av: Lotta

Fin blogg! Följa varandra via bloglovin? :)

2012-03-18 @ 18:53:01
URL: http://misslotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback