Motivationen är på noll

2012-03-29 @ 12:53:15 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Hade så himla mycekt motivation i början av veckan och var så himla peppad på vad jag än skulle göra och allt flöt verklgien på så himla bra. Sen kommer en sådan här sak och drar ner allting och motivationen är helt plötsligt nere på noll. Har ingen motivation till att varken rida eller göra något skolarbete alls men det blir förhoppningsvis bättre när jag kommer upp till Flechen senare i eftermiddag. Ska rida ut en sväng om det inte blåser för mycekt och bara busa lite så både jag och Flechen blir lite glada, tror det kan behövas!


Min älskade prins vad skulle jag göra utan dig?♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback