Letar ny praktik

2012-03-20 @ 09:40:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Då jag inte längre får vara kvar på min praktik ute hos Erica Lantz för mina lärare så måste jag nu hitta en ny praktikplats inför de två veckorna som jag ska ha praktik efter påsklovet. Men mina lärare har inte hittat nått bra i närheten av Jönköping och jag börjar ge upp hoppet om att de kommer hitta någonting alls...

Så nu är min fråga till er, vet ni nån duktig ryttare i närheten av Jönköping som kan tänka sig ta emot elever för praktik? Vore väldigt tacksam för alla svar jag kan få då jag verkligen vill ha en rolig praktik!


Hatar verkligen att jag inte får va kvar hos bästa Erica... Lätt den bästa praktik platsen, saknar de som satan redn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback