LC:1 med Sanni

2012-03-25 @ 20:35:16 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Idag var det som sagt debut för mig och Sanni på dressyrbanan så det var lite nervöst till en början när jag inte visste hur hon skulle uppföra sig men när jag väl satt till häst släppte det. Sanni var riktigt mjuk och fin på framridningen och hade framåtbjudningen som hon ibland saknar. Hon var villig till arbete och allt kändes verkligen kanon bra! Sen kom vi ner till banan och då vlev det lite jobbigare med en massa andra hästar att kolla på och ett dressyrstaket samt domare som var lite lagom småläskiga! Men hon höll sig ändå i skinnet och uppförde sig bra även om hon var lite stressad och spänd. Blev ju inte precis den bästa ritten i mitt liv men jag är ändå nöjd, trotts att hon var ofokuserad på mig och gick emot hjälperna rätt mycket så slutade vi ändå på 66% vilket jag är väldigt nöjd med! Hade hon gått som hon gick på framridningen hade det gått ännu bättre men det löser vi till nästa gång! ;)


Min fina pluttponny på framridnignen♥


Kommentarer
Postat av: julia's

Låter som att det gick bra!



Vad gör du nu då ?:D

2012-03-25 @ 21:39:16
URL: http://juliaajohanssonlind.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback