Lamicell-sporrar

2012-03-15 @ 10:32:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Något jag tycker är snyggt är när man matchar sporrar med resten av outfiten under tillexempel en tävling (om matchningen stämmer det vill säga) och färgade sporrar kan vara riktigt snyggt. Hittade nyss dessa sporrar från Lamicell som är både utstickande och diskreta på samma gång. De finns i flera olika färger men på Hööks finns de i denna gröna färgen samt en rosa för enbart 99 kronor.

Visst hade de varit snyggt att matcha till det gröna Hööks-schabraket jag har?


Mitt problem: Jag skulle aldrig få för mig att rida med sporrar på Bull. Han är pigg så det räcker och blir över! Så inga sporrar för mig men ett tips till er som vill ha ett par snygga och billiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback