Just nu

2012-03-14 @ 13:19:42 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Precis hemkommen från skolan (vi har resurseftermiddagar vilket betyder att vi är lediga efter lunch) och ska sätta mig i solen och plugga, dricka chokladmjölk och bara njuta av vädret. Det är inte lika varmt idag så sätter mig vid ett fönster istället för att gå ut, känner mig lite krasslig så vill inte bli mer sjuk.

Känns bra att det bara är 2 och en halv vecka kvar till påsklovet. Då känns det verkligen som vår och igår kunde jag tillochmed rida ut utan jackan. Ni måste hålla med om att det härliga vädret ger mer motivation!


Vill bara ha sommar nu, med allt vad det innebär. Bilden är på Zlatan i somras när han hade sin dundermage full med sommargräs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback