Hingstvisningen

2012-03-24 @ 12:09:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Det var fem stycken jätte fina hingstar där och visade upp sig och jag fastnade lite extra vid två utav dem, en hopp och en dressyr. De var allt som allt 3 hopphingstar och 2 dressyr hingstar, som ni alla vet så har jag ingen vidare koll inom dressyren och jag han tyvärr inte höra vilka de två dressyr hästarna var, men hopphingstarna var iallafall Chin Top, Corporal och Radisson.

Här kommer lite bilder på dem:




Denna snygga dressyrhingst fastnade jag verkligen för, jätte fina gångarter och super utstrålning!






Chin Top visades tyvärr endast för hand då han håller på att rehabilitera sig från en skada.




Rutinerade Radisson skötte sig kanon och visade här upp hoppning på ca 1.60




Den något gröna Corporal hoppade som satan även på de mindre hindren!

Riktigt fina hästar allihopa, kanon kul att få se! :)


Kommentarer
Postat av: Carro

Hästen på de första bilderna.. WOW! :O

2012-03-25 @ 21:45:05
URL: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback