Hästen i framtiden

2012-03-13 @ 11:06:23 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Jag sitter just nu i skolan och ska skriva om hur jag tror att hästen ser ut i framtiden och hur jag tror att den kommer ha utvecklats om ca 500 år. Men jag har lite idé torka just nu och vet verkligen inte vad jag tror kommer hända med hästen om 500 år.

Så nu behöver ja lite hjälp, Vad tror ni kommer ha hänt med hästen om 500år? Hur tror ni att den kommer ha utvecklats?


Väldigt tacksam för svar!


Älskar denna bild på mig oh min prins♥


Kommentarer
Postat av: Moa Jonsson

sv; Ja, det känns alltid skönt!



Angående länkbyte som du undrat över så kan ni mejla eran bild som ni vill använda som länk till min mejl så skickar jag min tillbaka till er :)

2012-03-13 @ 14:23:34
URL: http://moajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback