Godmorgon

2012-03-17 @ 07:57:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Nej jag är verkligen inte uppe såhär tidigt men detta är för er som är!

Skulle vilja ta det lite extra lugnt idag men som vanligt har jag endel att göra. Blir en stor frukost vilket är bland det bästa jag vet på helgerna när man går upp ganska sent och sedan ska jag iväg till Bull för "dagens motion". Ska promenera en runda med honom i skogen, som 2 flugor i en smäll!

På kvällen ska jag ner till en tjejkväll på Ungdomens Hus där vi i US ska stå och göra reklam för ridskolan. Hoppas på att få en stol att sitta på och inte för många att prata med för ingen kommer höra vad jag säger med min hesa, sönderhostade röst. Ganska mysig lördagkväll ändå, faktiskt. Sedan hem och sova, dagens höjdpunkt.. ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna Torudd

sv; Tack för tipsen! :D Brukar gå in och kolla på era då och då, älskar er design btw! :)

2012-03-17 @ 10:14:38
URL: http://torudd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback