Gårdangens ridpass

2012-03-06 @ 13:06:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Flechen fick ju igår som sagt ett väldigt soft pass då jag red i grimma och grimskaft! Men han verkade väldigt nöjd emd detta och jobbade på riktigt fint! Red på banan mest för att det börjat mörkna så ville itne ge mig ut i skogen själv i mörkret. Bestämde mig sedan för att börja jobba honom lite i skritten ändå. Han jobbade på jätte fint och vi gjorde allt öjligt roligt i skritten, började med att lytta honom lite för skänklarna och gjorde sedan pöönor slutor och både fram och bakdelsvändningar som han gjorde skit fint! Sån känsla att kunna få ett så stort och kraftigt djur att göra som man vill med endast hjälp av sin egen vikt och en grimma och grimskaft. Riktigt häftig känsla och Flechen skötte det alldeles utmärkt!

Fina underbara hästen min ♥

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback