Gårdagens tävling på Kuhs

2012-03-26 @ 14:33:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Han kändes allert, mjuk och samarbetsvillig i början av framridningen men när vi kom ner till "collectingring" blev han lite loj. Red verkligen inte fram mycket för ville spara alla krafter att ha när vi det programmet sedan, men han verkade inte vilja vara sådär framme för skänkeln som jag ville.

Väl inne på banan gjorde han ett bra jobb. Han kunde varit mycket mer allert och jag fick driva mig igenom hela programmet men resten tycker jag gick helt okej. Han gick i en ärligare form på banan än vad han gjorde förra tävlingen då han mest gick bakom lod, vilket han har en tendens att göra. Skrapade ihop 63,4% vilket jag själv är ganska nöjd med. Att vinnaren fick 78 % struntar vi i, jag är nöjd med min och Kuhs insats!


Nyare bilder och filmer kommer med tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback