Fullt ös

2012-03-16 @ 20:44:37 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Idag har det varit fullt ös i stallet och fort har det gått! Började med att borsta av de sex hästar som jag och becka skulle rida. Sedan var det bara att sadla och rida ut i skogen!
Jag började rida på Dponnyn Bing som varit skadad ett tag och bara ridits igång den senaste veckan ungefär. Rätt pigg var han så att säga och trippade mest hela vägen och fick ut sig ett riktigt glädje tjut en gång och skulle bocka iväg men kom sedan på att det var väldigt jobbigt så han struntade i det :P
Sen red jag en C ponny som heter Quilpine och hon var cool lugn och skötte sig utmärkt!

Sist men inte minst var det Sannis tur och hon var ganska laddad måste jag säga! Tacktade nästan hela vägen och exploderade ett par gånger. Det blev inte många normala skrittsteg kan jag lova. Hon fick gå in i ridhuset efteråt och galoppera av sig lite så hon är snäll på lektionerna imorgon! Blev inte så seriös ridning men hon fick galoppera några varv och verkligen ta i lite så hon ska nog inte göra mycket väsen av sig imorgon ;)


En bild på Bing sen i sommras med hans vackra sommarmage ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback