Förberedelser

2012-03-02 @ 17:59:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Stannar nog kvar i stallet ett tag efter dagens hoppträning för här ska putsas på både hästar och sadlar, knoppas och fixas iordning inför morgondagens tävling. Kuhs ska iallafall knoppas då han är superfin i knoppar men Sune vet jag inte. Hans trollman kommer aldrig gå att få någon styr på så jag har redan gett upp hoppet. Dessutom får jag otroligt ont i fingrarna av att knoppa (och dessutom är jag urusel på det) så att knoppa 2 hästar känns verkligen inte lockande.

Iallafall blir uppdateringen i kväll inget att hoppa högt för. Om jag hinner skriver jag utvärdering om ridpasset och tidsinställer det till imorgon när vi ändå är i stallet och inte kan uppdatera.

Usla och uttjatade bilder men jag hoppas att någon tar lite nya kort imorgon!

Ha en fin fredagskväll!


Kommentarer
Postat av: RebeccaV-allroundhasten

Lycka till :-)

2012-03-02 @ 23:23:47
URL: http://allroundhasten.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag har skicket på er mejl nu :)

2012-03-03 @ 11:59:59
URL: http://sandbytjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback