Dagen

2012-03-21 @ 10:11:14 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013

Idag blir det verkligen en slappdag, eftersom mamma är snäll och tar hand om Bull idag. Jag ska upp till JFK för Us-möte ikväll men annars har jag inget för mig. Ska bli ganska skönt faktiskt även om jag gärna träffar Bull också. Har varit fullt ös även om jag har varit förkyld så hostan är ännu inte borta. Hoppas på att den försvinner snart för det är otroligt irriterande att behöva hosta stup i kvarten.

Just nu har jag håltimma och för en gångs skull har jag inget skolarbete att jobba med. Knåpar nog ihop några tidsinställda nu så ni får inlägg resten av veckan med även om jag inte har så mycket tid att blogga. Ni får ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback