Bilder och filmer

2012-03-27 @ 08:13:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Har inte haft tid att föra över bilderna eller filmerna (från klubbdressyren) till datorn ännu men ska förhoppningsvis hinna det ikväll. De kommer efterhand, så ni får hålla utkik. Själv skulle inte jag vilja missa Hannas superfina ritt på Boy för den satt verkligen jättebra. Sedan har både jag och Hanna bilder att bjuda på så ni får många nya att se. Känns bra att ha lite nytt att visa för känns som om det blir samma gång på gång!

Kom också på en grej häromdagen; att jag hade ovisade och oredigerade bilder kvar från när jag och Hanna var i sommarhagen i somras. De hade väl vart härligt att se nu när det snart är sommar igen eller vad säger ni? ;)

Så söt bild på två nöjda ryttare och två charmiga hästar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback