Ändrade planer

2012-03-29 @ 21:44:20 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Det blåste storm idag så jag valde att skritta barbacka en stund på banan idag istället utan några som helst krav på Flechen som fick gå på långa tyglar och bara skritta igenom kroppen ordentligt. Efter det begav jag mig till Jfk en sväng för att möta upp Sandra och Christoffer. Christoffer hoppade Sandras häst lite och det gick bra i slutet!

Dagen blev inte riktigt som plannerat men det slutade med två goa vänner så jag är glad och nöjd för det!

image description


Kommentarer
Postat av: RebeccaV-allroundhasten

Måste bara fråga, hur kommer det sig att du har sådana stigbygelskydd? :)

2012-03-29 @ 22:09:30
URL: http://allroundhasten.blogg.se/
Postat av: RebeccaV-allroundhasten

sv; okej :) Har faktiskt aldrig provat såna, men kanske borde göra det, har också en tendens till att få foten förlångt in! :)

2012-03-29 @ 22:55:24
URL: http://allroundhasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback