Underbar helg

2012-06-03 @ 23:30:01 | Hanna • Vardag | © DailyHorses 2013
Har verkligen haft en riktigt riktigt bra helg! Började så underbart med att världens bästa ponny gjorde livet helt underbar då hon var sitt vanliga jag igen! Sedan hade jag släktkalas då jag fyllt 18, mycket trevligt! Hade en mycket trevlig kväll/natt igår med underbara vänner, ni är bäst!♥ Flechen hoppade som satan idag, som aldrig förr!
Dogge skötte sig exemplariskt och man kunde knappt se tendenser till hans gamla beteende.

Riktigt bra helg på alla plan måste jag säga!♥

Så fort jag får bilderna från dagen ska jag slänga upp dem här, undertiden får ni se denna ännu en gång, bara för att min häst är finast♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback