Träningen

2012-06-08 @ 09:58:00 | Rebecka • Träning | © DailyHorses 2013
Igårkväll var det alltså dags för träning för Veronica igen, vilket var på tiden. Hon började med att rida och han var superfin. Spände sig knappast alls i galoppen utan släppte verkligen igenom i ryggen där också. När jag red sedan gick det inte riktigt lika bra (jag hade blivit förvånad om det gått, det är ju därför vi tränar) men stundtals släppte det iallafall. Jag måste träna på att verkligen vara superstark med sitsen och skänklarna för det är då han blir lugn och avslappnad. Det är mycket att träna på men det känns som om vi är på rätt väg nu vilket är skönt!

Ikväll ska vi hoppa stockarna tillsammans med hoppspecialen. Vi får se hur han reagerar på det, men pigg kommer han vara det kan jag sätta pengar på haha! ;) Min skrutthäst! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback