Tidig morgon

2012-06-29 @ 07:36:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Godmorgon alla glada!
 
Hoppas ni inte är vakna än utan tar er en riktig sovmorgon, det hade jag själv verkligen inte tackat nej till men jag är väl för snäll helt enkelt. Jag beger mig iallafall av ill ridskolan redan nu för att hjälpa till på sista lägerdagen. Barnen ska ha maskeradhoppning och på eftermiddagen ska de älskade små ponnysarna äntligen få gå på bete och få gå där helt ostörda i tre veckor! Hoppas bara dom inte äter ihjäl sig, vilket dom lär göra över en natt som jag känner våra ridskoleponnysar rätt ;)
 
Kameran följer med till stallet idag och förhoppningsvis så hinner jag med att ta lite bilder på betessläppet men kan inget lova då jag måste hjälpa till att släppa de lite bråkigare ponnysarna då att alla verkligen blir av med tränset ;) haha
 
Betessläppet för något år sedan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback