Söndag

2012-06-03 @ 09:23:00 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Just vaknat och ska nu ta och fortsätta med fysikplugget. Det är på allt vi haft i fysiken sedan vi började och mitt mål är att få bättre än på förra provet (som gick nästintill katastrofalt). Vi får se om jag lyckas! Beger mig sedan mot något betydligt roligare nämligen Hanna & Fleche då jag ska hänga med dem till Pay and Jump:en. Sedan blir det Bull som ska ridas på igen. Ingen galopp idag men lite lagom skritt och trav i ridhuset hade jag tänkt.


Önskade att jag också hade kunnat vara med på P&J:n idag men eftersom Bull fick vaccinet så har han ju tagit det lugnt nu och är inte ordentligt igång. Dessutom får de ju inte tävla på en vecka efter det och jag antar att P&J räknas in i det också. Men det gör egentligen inte så mycket eftersom det är hoppträning på tisdag och så ska han med och hoppa stockarna på fredag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback