Sommarmånaden

2012-06-01 @ 09:46:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
1 juni och ny månad! Juni känns verkligen som sommar. Då är det snart sommarlov och det är varmt för det mesta (lita aldrig på Sverige haha). Juni och juli är verkligen de bästa månaderna enligt mig. Man har sommarlov, det är varmt och soligt, jag fyller år (är fortfarande som ett barn på födelsedagen...) och det händer många roliga saker. Denna sommaren kommer bli helt galet bra, men sedan till hösten kommer det bli annorlunda. Mycket kommer förändras och det mesta åt det dåliga hållet tyvärr. Så jag ska verkligen ta tillvara på denna sommaren för det kommer vara en behövlig uppladdning för vad som kommas skall.

Nu är det bara två ynka veckor kvar tills det är sommarlov. Så otroligt underbart!

Kommer ha en underbar sommar med min skruttponny! ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

älskar bilden ♥

2012-06-01 @ 15:18:23
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback