Skuttade med Flechen

2012-06-01 @ 09:08:00 | Hanna • Fleche Gallant | © DailyHorses 2013
Som jag skrev igår så småhoppade jag lite med Flechen igår över bland annat en tvåstuds och sedan lite "lösa hinder". Till en början kändes han jätte fin och han hoppade sjukt fint de första sprången, riktigt fint genom ryggen! Studsen hoppade han också väldigt fint igenom, lugnt och sansat.

Dock vet jag inte riktigt var som hände i mitten av passet. Jag började rida dåligt, såg inte avstånden. Flechen stod emot och ville inte och det mesta blev lite pannkaka kändes det som. Fick två riktigt fina språng efter ett tag dock och då valde jag att nöja mig där för dagen då det inte kändes som om det skulle gå mycket bättre efter det. Men de sista språnget var riktigt riktigt bra så jag är nöjd ändå. Man kan inte allid vara 100 procentig ;)

Gammal bild på mig och monster, slutet av förra sommaren tror jag det var om jag inte minns fel..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback