Skolavslutning

2012-06-14 @ 09:15:00 | Hanna • Vardag | © DailyHorses 2013
Nu beger jag mig strax mot skolan för den absolut sista skoldagen i tvåan! Hur underbart är det inte att det är ganska exakt ett enda år kvar tills studenten?! Om precis ett år kommer det vara den lyckligaste dagen i mitt liv, no doubt! Är så trött på skitskolan nu så sommarlov sitter galet fint!

Så nu ska jag fixa det sista och sedan dra ner till skolan, vad som händer efter det får vi se. Även kvällen är oklar ännu ;)

Slutar ni också idag eller har ni redan slutat?

Tagga tävling imorgon på min prins♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Vill du synas på våran blogg i sommar? Var med i våran mini tävling på bloggen där du kan få ett eget inlägg publicerat på våran blogg! 8 vinnare utses :D

2012-06-14 @ 12:21:10
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback