Samanfattning av dagen

2012-06-16 @ 21:24:04 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Har inte haft en lugn stund på hela dagen så det var lite skönt att få komma hem och varva ner lite nu. Nu är iallafall 3 täcken, 5 schabrak och en Bull tvättad. Varmvattnet till Bull tog dock slut när jag inte var riktigt klar så ska ta benen och svansen imorgon. Det var otroligt hur smutsig han var, haha!

På Charlies köpte jag lite nödvändigheter som nya ludd till krubbitarremmen och en kedjetunnel till pelhamet. Beställde även en av mina födelsedagspresenter, härligt! Ska fixa ett inlägg med allt jag fick att tidsinställa! När jag var på JFK red jag även den lilla ungponnyn Morninglight en stund som jag gjorde för några veckor sedan också. Hon har lite svårt att fatta rätt galopp (inte så konstigt när hon är så ung) men det är inte det som blir det svåra för mig. Hon trycker in bogen till vänster i vänstervarvet och vill verkligen inte ställa i traven. Det är svårt när hon inte riktigt förstår alla hjälper så man måste ta en i taget. Fattade galopp några gånger och hon fattade bara fel en gång. Då är det bara att bryta av och börja om och lägga till spöt lite på innerbogen för att hjälpa henne. Hon brallar lite när man fattar galopp men inget som är jobbigt att sitta kvar i, bara lite gulligt! ;)


Lilla söta Morning!

Kommentarer
Postat av: Elin

Söt bild!:D

2012-06-16 @ 22:53:12
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback