Problem igen

2012-06-15 @ 10:45:30 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Blogg-appen fungerar inte, min dator vägrar starta sig och nu måste jag ha skoldatorn (vars batteri snart är slut och jag hittar inte laddaren). Alltid är det någonting som ska krångla...

Jag har fixat ett tidsinställt "åsiktsinlägg" till er som kommer under dagen men annars kommer uppdateringen ligga lite lågt. Hanna är ju och tävlar med Fleche och sedan åker hon vidare till ett studentfirande och direkt efter det till JFK. Jag ska försöka komma in i datorn när jag har varit hos Bull första gången (åker alldeles strax) men kan inte lova någonting. Ni får njuta av sommarlovet och det fina vädret tills vi är back-on-track!

Bara för att likheten var så komisk! ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Sjukt jobbigt, min app funkar inte heller nu och den har nästan aldrig funkat med bilder... Och det är ju tråkigt med inlägg utan bild!;)

2012-06-15 @ 11:46:19
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback