Påväg hem

2012-06-24 @ 18:31:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Om allt har gått som det ska så sitter jag på planet påväg hem nu. Eftersom jag skrev detta medelande för en vecka sedan kan jag bara hoppas att jag haft en grym vilka vilket jag antagligen har haft! Imorgon är det back to life igen och självklart ska jag till stallet! Antagligen så blir det jfk redan imorgon och hälsa på mina underbara små skruttponnysar♥ Finns tiden och skjutsen åker jag nog även och hälsar på Flechen på betet!

Mer om min semester när jag landat och åkt fyra timmars bilresa för att komma hem! Antagligen får ni ingen update här innan morgondagen ;)

Hoppas ni haft en underbar första vecka på sommarlovet ni också! :D


saknar min pluttis så det gör ont♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback