Nya blogg.se

2012-06-14 @ 08:31:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Loggade in på bloggen igårkväll och blev lite chokad av att se en helt ny look på blogg.se. Tycker det blev riktigt snyggt men ännu är det lite svårt att hitta. Men det lär man sig nog ganska snabbt. Härligt med lite förändring iallafall även för oss... ;)

Gårdagen blev väldigt lyckad med först en ganska mysig dag i skolan med mina härliga klasskompisar, sedan en sväng på stan med Clara och Hanna och sedan mot Bull med Clara. Nu är det snart dags för skola, i 1 eller 2 timmar innan allt är slut för denna terminen! Sedan är det SOMMARLOOOV!

Förresten, senare idag släpps det något ni inte vill missa! Bäst att hålla er uppdaterade! :)



Kommentarer
Postat av: Jossan

hade ni anmält er till att få nya blogg.se? :)

Svar: Nej det hade vi inte, har inte alla fått det nya? ;)
dailyhorses.blogg.se

2012-06-14 @ 11:01:51
URL: http://ljusdalsrytttarna.blogg.se
Postat av: Johanna Torudd

sv; Ja, det där med prestationsångerst kan man gärna stå över ibland! ;)
Jag hon är väl den ända hästen jag har i stallet som faktiskt lyfter lite på frambenen, hihi :)

2012-06-14 @ 14:02:08
URL: http://torudd.blogg.se
Postat av: Hanna

Jag har inte fått det nya :/

2012-06-14 @ 15:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback