Mysig skritttur

2012-06-04 @ 21:08:36 | Hanna • Fleche Gallant | © DailyHorses 2013
Eftersom Flechen gick ganska hårt igår och ska träna även imorgon så fick han en lugn vilo dag idag. Jag la istället massa tid på att rykta och gosa med honom! Sedan slängde jag på Hackamoret och ett par boots och gav oss iväg och skrittade på en jätte mysig tur! Var borta nästan en timme och bara skrittade på långa tyglar. Förutom att Flechen tvärvände ett par gånger och stod på bakbenen och trasslade så skötte han sig fint. Och jag fick ju träna balansen när han höll på, alltid nyttigt ;)

Blogg.se total vägrar att sammarbeta.. Kan vara mitt internet som inte heller vill riktigt men ni får klara er utan bild tyvärr..

/ Hanna

Kommentarer
Postat av: Wilma

Eran blogg är sjukt fin! :)

2012-06-04 @ 22:03:36
URL: http://wilmafur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback