Min vecka

2012-06-11 @ 12:47:00 | Hanna • Vardag | © DailyHorses 2013
Min vecka kommer att se ut ungefär såhär, kommer nog inte att ske några större förändringar ;)

Måndag: Hos min klasskompis, bor över där.
Tisdag: Hos min klasskompis, Hoppa Flechen på kvällen.
Onsdag: Ledig från skolan, träffa en saknad vän och förhoppningsvis lämna in transporten på lagning.
Torsdag: Skolavslutning
Fredag: Tävling med Flechen, hoppa stockarna med Boy
Lördag: Släpper Flechen på bete
Söndag: Åker till Egypten och är borta en vecka♥

Soft vecka, roligt ska det bli och sedan är det äntligen sommarlov! Och att inleda det med en semestertripp till Egypten kan ju inte göra saken sämre precis ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback