Min helg

2012-06-09 @ 05:58:00 | Hanna • Vardag | © DailyHorses 2013
Jahapp nu drar jag mig upp till jfk för att jobba några timmar, får se hur det går med min rygg, det kan bli intressant! Efter det åker jag nog direkt till Flechen och rider ut en rejäl sväng med massa galopp om vädret tillåter det! Sen ska jag nog inte hitta på jätte mycket mer den dagen, för på Söndag är det tidig uppstigning igen!

Då bär det av till Värnamo med bästa Erica och ett gäng med hästar för tävling! Ska bli riktigt kul och jag hoppas på bra väder med massa sol! Ska försöka få med mig kameran, finns det tid till det knäpper jag nog en hel del bilder på dem! :D
Efter det är det ridning av Flechen som gäller på kvällen, hinner det inte bli allt för sent blir det nog uteritt, annars får han bralla lite på gamla ridbanan! :D


Jag på Ericas fina hingst Anton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback