Min duktiga ponny

2012-06-09 @ 10:55:20 | Rebecka • Träning | © DailyHorses 2013
Hoppträningen igår gick helt okej. Vi hoppade somsagt lite bana i ridhuset med en kombination, en långsida och två hinder snett igenom (inget avancerat, vår fantasi tog slut) och Bull skötte sig bra. Han var lite spänd på framridningen men efter ett tag fick jag honom att slappna av även i galoppen stundtals. Första rundan på banan gick lite väl fort och han lyssnade inte så bra tillbaka som jag velat. Andra rundan däremot gick riktigt bra då han stannade upp och väntade på mina signaler innan hindret. Vi kom lite nära någon gång eftersom jag blev lite chockad över att han väntade så fint (då glömde jag driva istället, lagom är bäst) men annars är jag jättenöjd!

Snälla Anna filmade lite på både mig och Hanna igår, är det någon som vill se film?




Kommentarer
Postat av: Annika

Fin bild :)

2012-06-09 @ 10:57:46
URL: http://blogofphoto.blogg.se/
Postat av: Maria

Vill jättegärna se film! :)

2012-06-09 @ 20:08:54
URL: http://marshias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback