Jobbar på

2012-06-16 @ 00:11:42 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Sitter och skriver en himla massa inlägg till er som ni kommer att få ta del av nästa vecka när jag solar och badar i varma Egypten! Har hitills skrivit 7 inlägg bara ikväll men det räcker ju inte en hel vecka eller vad säger ni? Så nu undrar jag lite vad just NI vill läsa om under nästkommande veckan?

Ta nu chansen att få veta vad just du undrar över eller ta del av mina åsikter i ett specifikt område.
Ge så många frågor eller förslag ni orkar så ska jag försöka få ihop nästa vecka till en bra bloggvecka även fast jag är borta! :D



Kommentarer
Postat av: Moa

Hur anser du att en bra första-häst/ponny ska vara? :)

2012-06-16 @ 00:20:41
Postat av: Sara

Mkt åsiktsinlägg!:D och kanske ngn hiss o diss,de va länge sen ;)

2012-06-16 @ 07:53:33
Postat av: anonym

hur ser du det med om man är förstor för sin ponny

2012-06-16 @ 10:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback