Home sweet home

2012-06-25 @ 10:45:25 | Gemensamt • Allmänt | © DailyHorses 2013
Kom hem igårkväll, lagom för att hinna se straffläggningen mellan England och Italiten, helt rätt lag som vann om ni frågar mig! Jag har iallfall haft en helt underbar semester i Egypten, tror inte man kan komma närmare paradiset än det faktiskt! Massa bilder kommer jag lovar men just nu tänker jag faktsikt lägga datan och bloggen och sidan tills ikväll för ni väntar stallet!
 
Som jag har saknat alla vänner och hästar denna veckan, och som grädde på moset så är alla andra bortresta denna veckan, great! Men hästarna står i stallet iallafall så nu ska jag cykla upp i regnet och kylan och hälsa på mina fina vänner♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: silja proper

jätte fin bild! vart i Egypten va du? :)

Svar: Jag var i hurgadha :)
dailyhorses.blogg.se

2012-06-28 @ 00:20:26
URL: http://proper.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback