Hemma

2012-06-12 @ 21:17:26 | Hanna • Vardag | © DailyHorses 2013
Home sweet home! Det finns verkligen ingenting som är bättre än min säng här hemma. Som jag har saknat den efter en nästintill sömnlös natt men svin ont i ryggen.. Dessa dagar har inte varit speciellt roligt, att åka bil i två timmar för att titta på blommor och träd, kan defenitivt tänka mig roligare sätt att spendera dagarna! Men men nu är det äntligen över iallafall så nu behöver vi inte göra om det på ett tag ;)

Imorgon är jag ledig så då ska jag börja packa lite inför Egypten resan och städa lite. Ska även träffa min underbara vän Clara igen som jag inte har träffat på ett år då hon flyttat till stockholm! Så vi ska nog ta en lunch på stan kan jag tänka mig, massa mys!


Var på betet en snabbis idag och hälsade på bland annat denna extremt coola fölunge! Han är så extremt social och orädd! Han kommer att bli nått stort en dag, det kan jag lova er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback