Helgjobb

2012-06-30 @ 12:16:56 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Sorry för den obefintliga updateringen här under dagen. Hade folk hemma igår så kunde inte fixa några tidsinställda och jag började jobba vid åtta i morse så han tyvärr inte skriva något till er. Men nu ska det bli ändring på det!
 
Har massa bilder från betet när jag var och visiterade ponnyerna idag, så det kommer läggas upp. Har även lite bilder från själva betessläppet igår och lite mer som kommer att dyka upp idag eller imorgon!
 
Men innan jag sätter igång med det så ska jag bara slänga i mig lite mat men sen kommer jag tillbringa en del tid med bloggen idag.
 
 Vet att ni har sett denna bilden hur många gånger som helst, men det är faktiskt en utav mina absoluta favoritbilder på mig och Sanni♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback