Helg

2012-06-08 @ 14:48:34 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Slutade tidigare eftersom två lektioner var inställda (känns som om hälften av alla lektioner är inställda...) och har redan kommit hem för dagen. Nu har jag en lugn helg framför mig inför allra sista veckan i 1an på gymnasiet, känns konstigt men otroligt härligt!

Ikväll blir det ju stockarna med skrutt-Bull. Kommer gå 120 km/h men det löser vi, haha. Dock fick jag lite smått panik när mamma sa att verkstaden inte blivit klar med vår transport till idag som de lovat, men tack och lov fick jag låna Hanna & Sannas transport (alltså Fleches). Så snällt, tack till er! :)


Kommentarer
Postat av: Annika

Fin bild :)

2012-06-08 @ 19:19:12
URL: http://blogofphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback