Häst, häst, häst

2012-06-16 @ 08:01:00 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Ska bara göra hästgrejer hela dagen lång. Börjar med att åka upp till Bull redan nu. Täcken och schabrak ska tvättas inför sommaren och utrustningen ska putsas. Ska vidare till JFK och promenera och skritta på mina andra hjärtan. Snabb lunch ska hinnas med någon gång och även en sväng till Charlies och stan. Ska byta lite födelsedagspresenter (fel storlek) och köpa lite annat nödvändigt.

Kommer pendla till Bull flera gånger under dagen för att sätta på nya tvättar och för att hinna med allting. Han ska ju vila idag vilket kanske bara är skönt för oss båda. Jag hade aldrig orkat med min träningsvärk! ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

Låter kul att ha mycket att göra, haha, själv har jag typ inget.. ;)

2012-06-16 @ 11:02:00
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback