Grym vecka

2012-06-18 @ 12:44:00 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Denna veckan kommer vara super verkligen! Tänkte dra hur planeringen ser ut för mig, och mest innehåller den ju Bull som alltid! ;)

Måndag: Bull fick en lång uteritt nu på förmiddagen och sedan ska han få en lite kortare skrittur på eftermiddagen. Vid lunchtid ska jag hjälpa till att laga mat till JFKs första ridläger för sommaren. Dessutom blir det skritt på Kuhs och lite promenix med Sune.
Tisdag: Skritt och lite trav en sväng i skogen på förmiddagen och hoppträning för Erica på kvällen!
Onsdag: Ska visa Kuhs uppsuttet för veterinären på förmiddagen men förhoppningsvis hinner jag med att skritta och trava lite på Bull innan det. Hade tänkt promenera lite med Sune samma vända jag är på JFK. På kvällen sedan blir det träning för Veronica med Bull!
Torsdag och framåt: Dags att åka till Vedbände med Bull. Kommer ha en helt otroligt bra och rolig vecka det kan jag sätta pengar på! Och både jag och Bull kommer lära oss i mängder!

Vad har ni för planer i veckan? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback