Förbättring?

2012-06-20 @ 11:12:00 | Hanna • Filmer | © DailyHorses 2013
Måste säga att jag och Boy verkligen har utvecklats tillsammans under den senaste tiden. Eller han har ju alltid kunnat det vet vi ju, men vi har utvecklats som ett team och numera känns det som om vi skulle klara det mesta han och jag. Vi har lärt känna varandra så himla bra och jag känner att han litar på mig på ett helt annat sätt nu. Det syns även på våre resultat nu det sista.

Var tycker ni, var vi blivit mer sammansvetsade? ;)

Första lokalastarten utanför klubben:


Sista filmade rundan på oss två:
(


Kommentarer
Postat av: Annika

SV: tack :)

2012-06-20 @ 16:27:20
URL: http://blogofphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback