Dubbla pass

2012-06-18 @ 08:43:00 | Rebecka • Bonte Peter | © DailyHorses 2013
På Vedbände rider man ut en gång om dagen och rider på banan en gång. Alltså blir det två ridpass om dagen (för er som missade mattelektionerna i ettan) vilket Bull inte är van vid. Diskuterade detta med Veronica för ganska länge sedan och hon sa att det inte var några problem för honom bara jag vande honom att gå två gånger innan ridlägrets början. Så det är det dags med nu!

Började igår med att rida ett pass i ridhuset som jag berättade om här och sedan skrittade en kortis på kvällen. Idag blir det någonting liknande och kommer rida två gånger om dagen fram till torsdag då vi åker! Blir ju både jobbigt och roligt för min del, men det är verkligen värt det eftersom jag kommer kunna utvecklas tillsammans med Bull under lägret om jag har honom på alla ridpassen!


Kommentarer
Postat av: Wilma

Vilket läger ska du åka till på vedbände? Är det bra där? Funderar på att anmäla mig till något efterssom det finns några platser kvar på ett par av ridlägrena :)

2012-06-18 @ 10:12:43
URL: http://wilmafur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback