Datorproblem

2012-06-17 @ 21:09:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Anledningen till att ni inte får några nya bilder nu är för att min dator vägrar fungera. Just nu använder jag skoldatorn och kommer göra det tills den andra datorn fungerar (jag vet inte var jag hade tagit mig till om jag inte haft skoldatorn, haha). Förhoppningsvis kan pappa förstå sig på vad det är för fel på den idag men annars får den lämnas in på lagning. Hoppas på att det ända som behövs göras är att återställa den, men det är inte säkert att det är så enkelt...

Fram tills att den fungerar igen så får ni stå ut med gamla bilder. Jag har inga bilder på denna datorn (och minnet är inte så stort att jag hade kunnat lägga in särskilt många) och dessutom inget photoshop att redigera i. Hade gärna velat dela med mig av bilderna från ridpasset i paddocken men nu blev det som det blev!


Jag har sagt det förut; Köp aldrig en PC, det ska vara Mac för hela slanten!

Kommentarer
Postat av: Johanna Torudd

sv; Jaa, det är väääldigt lätt att vara efterklok, speciellt i den här sporten då man bara har en chans på sig i princip! ;)

2012-06-17 @ 21:10:34
URL: http://torudd.blogg.se
Postat av: Lina Jonsson

Sv: Varsågod, tack! :D

Gjort i dag ?

2012-06-17 @ 22:21:52
URL: http://ryttareochhast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback