Dagen

2012-06-06 @ 21:30:28 | Hanna • Vardag | © DailyHorses 2013
Som ni vet så har jag ju inget internet så bloggen har varit lite lidande under dagen men jag lovar att det kommer bli bättre under morgondagen.

Jag började iallafall min dag med att springa en runda på 6 km strax efter att jag vaknat och han knappt inte få i mig någon fruskost innan.. Lagom bra;)
Men duktiga var vi och sprang gjorde vi trotts att det var grymt jobbigt!
Efter det var jag hemma och bakade och fixade lite innan jag åkte upp till jfk för att skriva mängder med aktivitetsstöd, booring men men det måste ju göras ;)

Det var min dag i korta drag, nu ska jag snart få åka hem från stallet så jag kan få lite efterlängtad sömn!

Ha det bra så hörs vi imorgon!


You're the one who keept me strong♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback