Dagen

2012-06-14 @ 21:55:48 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Har varit en riktigt härlig dag som började med skolavslutningen. Efter den drog vi iväg majoriteten i klassen till en restaurang för att äta lunch, mysfaktorn var hög! Har verkligen en superhärlig och bra klass som jag kommer sakna under sommaren!

Begav mig sedan mot JFK för att umgås med lite vänner och skritta Kuhs. Snälla Annika ledde Sune sålänge så jag fick sällskap och slapp leda efteråt. Sedan var det bara Bull kvar. Han fick en halvtimmes uteritt med en heldel galopp. Jättemysigt var det och han var lite extra taggad idag, finponnyn! ♥

Så nu är jag äntligen hemma och ska ta lite att äta. Vi syns imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback