Bull är bra rolig

2012-06-03 @ 20:14:00 | Rebecka • Bonte Peter | © DailyHorses 2013
Dagen efter ett hårt träningspass kan han vara superpigg och nu efter att ha vilat 3 dagar i rad var han lugn som en filbunke.. Sötnosen! :)

Han var alltså väldigt lugn och sansad idag även om Hanna var i ridhuset och hoppade samtidigt. Han jobbade fint i traven och även i skritten efter ett tag. Lite tung i handen kanske men det får man räkna med när han vilat, men överlag jätteduktig. Det är när han är såhär lugn man vill verkligen testa att jobba igenom galoppen (där han spänner sig mycket) men nu när han vilat hade det inte varit snällt mot honom. Vi tar lite galopp imorgon istället, så är han igång till tisdag då det är hoppträning!


Måste fixa ridbilder på oss också. Har i princip bara porträttbilder och jag har inte en aning om hur det ser ut när jag rider honom eftersom jag inte har film på det (utom på tävlingar). Dags att lösa!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hade varit jätteroligt att se lite bilder på träningar och hemmaridning! :)



Precis likadan är Malle, när han vilat och tagit det lugnt blir är han jättelugn och nästan lite seg. Men när man ridit hårda pass så är han jättepigg fortfarande, haha! :)

2012-06-03 @ 21:06:32
URL: http://marshias.blogg.se/
Postat av: E M I L I A - BRKRYTTARE

Halloj!

tänkte bara tipsa om min frågestund som pågår på bloggen!

http://brkryttare.blogg.se/2012/june/f-r-a-g-e-s-t-u-n-d.html



ps - vi gör bloglovinbyten!

2012-06-03 @ 22:33:17
URL: http://brkryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback