Boy igår

2012-06-09 @ 11:19:00 | Hanna • Träning | © DailyHorses 2013
Som Becka skrev igår så blev de inga stockar då regnet verkligen öste ner utanför! Kändes inte som en bra dag att ge oss ut i skogen så vi hoppade lite inne istället! Boy var super duktigt och var riktigt fin på marken redan från början, drev honom bara fram till bettet och han jobbade på jätte fint! Han är en liten drömponny♥

Hoppade som tusan gjorde han också, kändes som om min sits var mycket bättre än vanligt idag så det kändes jätte bra. Dock gjorde det cp ont i ryggen men det hade jag ju räknat med redan från början. Blev bättre efter ett tag när jag värmt upp ordentligt och blivit mjuk i musklerna i ryggslutet. Var nog ingen bra idé att rida idag, framförallt inte att hoppa. Och att jobba imon och mocka en massa är heller inget bra, men men det måste göras!

Jag är iallafall jättenöjd med Boy idag då han kändes jätte fin, har saknat min lilla plutt massor♥


Plutten och jag på prisutdelning i Svarttorp♥


Kommentarer
Postat av: josefine

SV; Tack så himla mycket! :')



Vilken ny fin header ni har förresten, grymt snygg! :D

2012-06-09 @ 11:53:22
URL: http://fantasias.blogg.se/
Postat av: Emma

Fin blogg! Hanna:får du tävla ponny nu när du är 18?

2012-06-09 @ 14:43:07
URL: http://spela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback