Betessläppet

2012-06-16 @ 14:30:34 | Hanna • Fleche Gallant | © DailyHorses 2013
Kom nyligen hem efter att ha släppt Felchen på bete! Det var en glad häst som sprang runt och showade en bra stund innan det lugnade sig. Dock tror jag inte han är lika glad ikväll när han inser att ingen tänker komma och släppa in honom i en varm box ;)

Men nu har jag full rulle resten av dagen! Bilen lämnar huset vid 22.00 ikväll och innan dess ska jag hinna packa, äta, blogga i mängder och massa massa mer, så nu är det dags att sätta fart!




Kommentarer
Postat av: RebeccaV-allroundhasten

sv: aha okej, så du kan rekommendera en racesafe? ;p Ska nämnligen sälja min jackson safety :)

2012-06-16 @ 16:11:48
URL: http://allroundhasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback