Bete

2012-06-17 @ 09:22:00 | Hanna • Vardag | © DailyHorses 2013
Nu åker jag upp till Flechen för att tömma hans box för sommaren, för nu är det bete som gäller! Han ska släppas på bete en bit utanför Jönköping där han kommer få gå med en liten flock där bland annat hans gamla flickvän kommer att gå, så han ska nog bli nöjd!

Dock gillar han inte att gå på bete egentligen utan vill helst vara uppstallad men nu ska han ut och härdas lite, det måste ju ändå vara skönt för honom att få vara häst ett tag? Det tycker vi iallafall så på bete ska han även om han kommer att ridas under största delen av sommaren ändå för att han inte ska få allt för mycket hemlängtan, då står han bara vid grinden och vill hem nämligen.. konstig häst det där ;)

Jag tar självklart med mig kameran och kommer klicka massor av bilder på honom! Dem kommer jag sedan visa under nästkommande vecka :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ngt fel med de tidsinställda?xp du e ju nt hemma?:)

2012-06-17 @ 14:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback