Ännu mer hoppning

2012-06-03 @ 19:23:30 | Hanna • Träning | © DailyHorses 2013
Han inte vara hemma speciellt länge innan jag begav mig av till nästa stall för att hoppa ännu en häst. Nu var det Dogges tur, D-ponnyn jag hoppat ett tag nu. Han var riktigt fin idag! Tror jag har hittat knapparna på honom nu för han taggar precis lagom på hinder men stannar hos mig och hoppar upp sig riktigt bra!

Han har utvecklats otroligt fort och jag tror han börjar hitta tillbaka lite till sig själv nu. Riktigt fin ponny som är super rolig att hoppa, har en kanon teknik och defenitivt rätt inställning till hoppningen!

Det blir förhoppnignsvis mer hoppning av honom att se fram emot :D


Jag och Dogge sist jag red honom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback