Åker bort

2012-06-11 @ 08:24:00 | Hanna • Vardag | © DailyHorses 2013
Bort nu igen.. Japp denna gången åker jag iväg med skolan i två dagar till min klasskompis gård någonstans nere i smålandsskogar. Har verkligen ingen idé om vad vi ska göra där och de har utlovats pissväder också så det låter ju lovande.. Nejdå jag är jätte taggad på att åka dit.. eller??

Men men, har försökt att fixa lite inlägg till er under tiden jag är borta men vet inte hur bra updaten kommer att vara från min sida, annars får Becka stå för det mesta så återkommer jag på Tisdagkväll!


Jag och min klasskompis Sandra!


Kommentarer
Postat av: Paulina

Sv: Ja, exakt. Vi kämpar på ;)

2012-06-11 @ 09:10:06
URL: http://fotopaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback